• 1403/07/09 - 21:37
  • - تعداد بازدید : 65
  • - تعداد بازدیدکننده : 60

آمار تخلفات ناهنجار اداری در دانشگاه قم نزدیک به صفر است/ تاثیر بسزای رفتار کارکنان دانشگاه در پرورش روحیه‌ی دانشجویان

معاون اداری و مالی دانشگاه قم با بیان اینکه تخلفات ناهنجار اداری در دانشگاه قم وجود ندارد، گفت: وجود ما وصل به وجود دانشجویان بوده و دانشگاه محل پرورش منابع انسانی جوان کشور است.

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه قم، دکتر محمدشربتی در نشست تخلفات اداری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، جناب سیدحسن نصرالله، عنوان کرد: یکی از افتخارات دانشگاه قم این است که آن بنیه‌ی قوی که در کارکنان دانشگاه وجود دارد موجب شده‌است که کار محکم و قوی پیش رود، اما به هرحال باید سرمایه انسانی در دانشگاه تقویت شود که تلاش برای آن مستلزم به‌کارگیری راهکارهای مختلفی است.
 
وی افزود: کشور ما دارای منابع انسانی جوان و قوی است، یکی از محل‌هایی که منابع انسانی را پرورش می‌دهد دانشگاه است، ما به نوعی پدر و مادر جوانانی هستیم که در دانشگاه پرورش می‌یابند بنابراین رفتار کارکنان یک دانشگاه بر رفتار دانشجو بسیار موثر است.
معاون اداری و مالی دانشگاه قم گفت: وجود ما وصل به وجود دانشجو است بنابراین باید تلاش کنیم تا سیستم یک دانشگاه را ارتقا بدهیم تا در نتیجه دانشجو به تحصیل در این دانشگاه جذب شود، هم‌اکنون بسیاری از دانشگاه‌ها صندلی خالی دارند چراکه دانشجو انتخاب می‌کند که در کدام دانشگاه ارتقا پیدا کرده و موفق‌تر است و همچون گذشته نیست که تحت هر شرایطی صرفا دانشجو بخواهد در یک دانشگاه درس بخواند و مدرکی بگیرد.
وی تصریح کرد: دانشگاه قم در زمینه  تخلفات اداری، به هیچ وجه تخلفات ناهنجار نداشته‌‌است و تخلفات بسیار اندک بوده است اما به هرحال وجود هیات تخلفات اداری برای یک سیستم ضروری است. 
دکتر شربتی خاطرنشان کرد: اگر حکمی در تخلفات اداری ابلاغ شود، باید از سوی کارگزینی این کار انجام‌گیرد، امیدواریم این مسئله هیچ‌گاه در دانشگاه اتفاق نیفتد اما به هرحال رسیدگی به این امور وظیفه قانونی ما است و ما ملزم به اجرای آن هستیم.
  • گروه خبری : عمومی
  • کد خبر : 4307
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید