هیات اجرایی کارکنان
معرفی هیأت اجرایی کارکنان
آشنایی با هیأت اجرائی منابع انسانی
در اجرای بند <۸> ماده <۱> آئیننامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی، هیأت اجرایی منابع انسانی دانشگاه با ترکیب و اختیارات مقرر در این دستورالعمل به منظور اعمال وظایف، اختیارات و تنظیم راهکارهای اجرایی بخش اداری، تشکیلات و امور نیروی انسانی غیر هیئت علمی تشکیل میشود.
ترکیب اعضا
اعضای حقوقی :
دکتر حمیدرضا مقصودی (رئیس هیأت اجرایی)معاون اداری و مالی دانشگاه
مهندس روح الله محمدی (دبیر هیأت اجرایی)
مدیر امور اداری دانشگاه
سید مجتبی طباطبایی (عضو حقوقی)
مدیر برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه
اعضای حقیقی :
وظایف و اختیارات
- نظارت برحسن اجرای مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی.
- نظارت برحسن اجرای مقررات آیین نامه تشکیلات .
- تهیه شرح شغل، وظایف و شرایط احراز کلیه مشاغل برای طرح در کمیسیون دائمی دانشگاه.
- تعیین اولویت های استخدام و نحوه انتخاب افراد درقالب مجوزهای صادره از سوی هیأت امنا .
- تعیین تعداد و احراز شرایط به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای وظایف پستهای سازمانی بدون متصدی، به صورت قراردادی برای طرح در کمیسیون دائمی دانشگاه .
- بررسی ساختار سازمانی و تشکیلات تفصیلی، برای طرح در کمیسیون دائمی .
- تغییر، اصلاح و ایجاد پست از محل حذف پست های سازمانی به پیشنهاد دفتربرنامه، بودجه و تشکیلات یا عناوین مشابه در قالب پست های سازمانی مصوب.
- بررسی و تصویب طرح جامع آموزش ضمن خدمت و تمهید راهکارهای اجرایی لازم برای اجرای برنامه های بهسازی و توانمندسازی اعضا .
- بررسی و تأیید دوره های آموزشی ضمن خدمت و صدور گواهی نامه های مربوط با امضای مدیر دفتر برنامه ، بودجه و تشکیلات یا عناوین مشابه و رئیس دانشگاه .
- بررسی و پیشنهاد صدور مجوز تبدیل وضعیت اعضا از قراردادی به پیمانی، از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی در چارچوب مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی به هیأت امنا.
- بررسی و اتخاذ تصمیم درمورد درخواست های بازخریدی، استعفا و بازنشستگی پیش از موعد اعضا .
- بررسی و تطبیق عوامل و تعیین درصد سختی شرایط محیط کار مشاغل موجود در مؤسسه و اتخاذ تصمیم درخصوص برقراری فوقالعاده مذکور و تعیین تاریخ اجرای آن .
- بررسی و تصویب طرحهای تحول اداری و نظام پیشنهادات و نظارت بر حسن اجرای برنامه های تحول .
- بررسی سوابق اعضا در خصوص ارتقای رتبه و اتخاذ تصمیم در چارچوب ضوابط مربوط .
- بررسی و اتخاذ تصمیم درخصوص پیشنهادهای نو که از سوی اعضا ارائه می شود در چارچوب نظام پیشنهادات .
- تهیه و تصویب دستورالعمل های مورد نیاز برای اجرای آیین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی و تشکیلات حسب مورد .
- سایر مواردی که در حوزه مدیریت منابع انسانی از سوی کمیسیون دائمی هیأت امنا ارجاع می گردد.
- هیأت اجرایی می تواند در موارد ضروری کارگروه هایی را برای انجام برخی از وظایف مذکور تعیین و اختیار تصمیم گیری را به آنها تفویض نماید.
- مصوبات هیأت توسط رئیس هیأت اجرایی پس از تأیید رئیس دانشگاه برای اجرا ابلاغ می شود .
-
کارگروه های تخصصی
بر مبنای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، مصوب 1387/11/06 مجلس شورای اسلامی، به جهت آگاهی عموم
ذینفعان از مصوبات هیأت اجرایی کارکنان که جنبه عمومی دارد و تمام یا بخشی از کارکنان دانشگاه را شامل می شود، در این صفحه، این گونه مصوبات به اطلاع عموم همکاران محترم خواهد رسید.
مصوبات هیأت اجرایی کارکنان در سال 1400
آرشیو مصوبات هیأت اجرایی کارکنان