• 1403/07/24 - 08:50
  • - تعداد بازدید : 57
  • - تعداد بازدیدکننده : 52

برگزاری نشست کمیته اجرایی دومین کنفرانس ملی زیست‌شناسی گیاهان دارویی

نشست کمیته اجرایی و شورای سیاست‌گذاری دومین کنفرانس ملی زیست‌شناسی گیاهان دارویی، در دانشکده علوم پایه دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی دانشگاه قم، نشست کمیته اجرایی و شورای سیاست‌گذاری دومین کنفرانس ملی زیست‌شناسی گیاهان دارویی، با حضور میهمانانی از مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه شاهد تهران، در سالن جلسات دانشکده علوم پایه برگزار شد.
 
در این نشست دکتر شیخ‌اکبری مهر، دبیر اجرایی کنفرانس و عضو هیئت علمی دانشگاه قم، ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه، به تشریح برخی برنامه‌های مورد نظر کمیته علمی و اجرایی در متن و حاشیه کنفرانس پرداخت.
 
دکتر نقدی‌بادی رئیس مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه شاهد نیز، ضمن تمجید از اقدام بدیع و نوآورانه گروه زیست‌شناسی دانشگاه قم در راستای برگزاری یک کنفرانس کاملا تخصصی و منحصربه‌فرد در زمینه گیاهان دارویی، این گردهمایی را  در شناخت و تقویت پتانسیل‌های استان در راستای اصلاح الگوی کشت، تقویت علمی صنایع وابسته موجود در استان و تعامل اندیشمندان حوزه‌های مختلف و مرتبط، بسیار تاثیرگذار دانست. 
 
دکتر مهرآفرین، معاون مرکز تحقیقات گیاهان دارویی نیز ضمن تاکید بر برگزاری مستمر و دوره‌ای این کنفرانس، آمادگی این مرکز را جهت هرگونه حمایت علمی و معنوی از کنفرانس اعلام کرد.
 
در این نشست دکتر یوسف‌زادی دبیر علمی کنفرانس، دکتر چراغی دبیر کمیته غرفه‌ها و نمایشگاه کنفرانس و دکتر یزدی‌فر دبیر کمیته خدمات و امور اجرائی کنفرانس نیز حضور داشتند.
 
لازم به ذکر است؛ دومین کنفرانس ملی زیست‌شناسی ‌گیاهان دارویی به میزبانی گروه زیست‌شناسی و با همکاری انجمن علمی فیزیولوژی گیاهی ایران، ۸ و ۹ اسفندماه سال جاری در دانشگاه قم برگزار خواهد شد.
جهت اطلاع از سمینارها و همایش‌های دانشگاه قم به آدرس https://conf.qom.ac.ir/ مراجعه کنید.
  • گروه خبری : پژوهشی
  • کد خبر : 4341

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید