• 1403/05/22 - 08:43
  • - تعداد بازدید : 155
  • - تعداد بازدیدکننده : 150

اختصاص بودجه 70 میلیاردی جهت انجام پروژه‌های تابستانه دانشگاه قم

رئیس دانشگاه قم بیان کرد: بودجه عمرانی تخصیص‌ یافته جهت فعالیت‌های عمرانی، تعمیر و تجهیز دانشگاه در سال 1403 برای تمامی بخش‌ها، 18 میلیارد تومان بوده، اما تنها برای انجام پروژه‌های تابستان امسال، مبلغ 70 میلیارد تومان هزینه شده است؛ یعنی حدود سه برابر و نیم بیشتر از بودجه مصوب در حوزه تعمیر، تجهیز و بازسازی امکانات دانشگاه.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه قم، دکتر احمد حسین شریفی در بازدید از پروژه تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها، ضمن تشکر و قدردانی از معاونت اداری و مالی و معاونت دانشجویی عنوان کرد: الحمدالله در این تابستان فعالیت‌های بسیار متنوعی جهت ارائه خدمات بهتر و آبرومندانه‌تر به دانشجویان و اساتید محترم انجام گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به تعمیر و تجهیز اساسی برخی از خوابگاه‌های دانشجویی به ویژه خوابگاه شهید گل‌آور و شهید میرباقری اشاره کرد.
 
وی افزود: تعمیر و تجهیز فضای بیرونی خوابگاه‌ها، رنگ آمیزی تمامی اتاق‌ها، درب‌ها و پنجره‌ها، شستشوی موکت‌ها، تعمیر و بازسازی کلیه سرویس‌های بهداشتی، حمام و همچنین شستشوی نمای بیرونی تمام خوابگاه‌ها از جمله اقدماتی است که به همت تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران انجام گرفته است و دانشجویانی که در سال تحصیلی جدید وارد دانشگاه می‌شوند، با فضایی بسیار خوب و جذاب مواجه خواهند شد.
 
رئیس دانشگاه قم بیان کرد: بودجه تخصیص‌ یافته جهت فعالیت‌های عمرانی، تعمیر و تجهیز دانشگاه در سال 1403 برای تمامی بخش‌ها، 18 میلیارد تومان بوده، اما تنها برای انجام پروژه‌های تابستان امسال، مبلغ 70 میلیارد تومان هزینه شده است؛ یعنی حدود سه برابر و نیم بیشتر از بودجه مصوب در حوزه تعمیر، تجهیز و بازسازی امکانات دانشگاه. و بنده به زعم خود از زحمات تمامی همکارانی که در این راستا تلاش کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
  • گروه خبری : رفاهی
  • کد خبر : 4151

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید