• 1400/06/10 - 12:00
  • - تعداد بازدید : 79
  • - تعداد بازدیدکننده : 79

اعلام آمادگی دانشگاه قم در همراهی همه‌جانبه با کادر درمان

دانشگاه قم پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در بسیج همه امکانات برای مقابله با همه‌گیری کرونا و در راستای مسئولیت اجتماعی خود پس از افتتاح مرکز جهادی واکسیناسیون کرونا در دانشگاه، اعلام آمادگی خود را برای تجهیز نقاهتگاه بیماران کرونایی در دانشگاه، اعزام گروه‌های واکسیناسیون سیار به مناطق محروم حومه استان و ایجاد مرکز واکسیناسیون خودرویی به مراجع ذی‌ربط اعلام کرده است.

بنا بر این گزارش؛ مرکز جهادی واکسیناسیون شهید گمنام دانشگاه قم در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه و به منظور همراهی و یاری کادر درمان، 12 مرداد ماه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی قم افتتاح شد و تا امروز واکسیناسیون کلیه اساتید دانشگاه‌های استان و اساتید حوزه‌های علمیه در این مرکز انجام شده است.

این مرکز در کنار خدمت‌رسانی به کلیه اقشار بر اساس رده‌بندی سنی اعلام شده توسط ستاد کرونا، به صورت ویژه به دانشگاهیان استان خدمت‌رسانی می کند و از هفته گذشته با اعلام ستاد ملی کرونا واکسیناسیون دانشجویان نیز در این مرکز در حال انجام است.

در مرکز جهادی واکسیناسیون شهید گمنام دانشگاه قم واکسن‌های برکت، سینوفارم و آسترازنکا تزریق می‌شود و روزانه به طور متوسط ۷۰۰ نفر خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد.

  • گروه خبری : عمومی,اخبار
  • کد خبر : 3035
کلمات کلیدی

تصاویر