• 1402/10/05 - 09:00
  • - تعداد بازدید : 128
  • - تعداد بازدیدکننده : 128

جامعیت مقام معظم رهبری، کم نظیر و جزو نوادر است

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم گفت: جامعیتی که رهبر معظم انقلاب دارند جزو نوادر است، در فضای سیاست و مدیریت هم همین است و این امر بعد از این همه سال برای کسی پوشیده نیست.

​​به گزارش واحد خبر روابط عمومی دانشگاه قم، حجت الاسلام دکتر رضا نوروزی امروز ۵ دی ماه در مراسم رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه( مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در عناوین مختلف با دسته‌بندی موضوعی)  که در مسجد الغدیر دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: گاهی حجاب معاصرت یعنی هم عصر بودن با یک عالم باعث می شود آنطور که باید آن شخصیت بزرگ شناخته نشود  و اما در مورد مقام معظم رهبری علاوه بر این به دلیل مسئولیت سیاسی که ایشان دارند، موجب شده است تا آنطور که باید شخصیت علمی و معنوی مقام معظم رهبری شناخته نشود.

وی ادامه داد: جامعیتی که رهبر معظم انقلاب دارند جزو نوادر است، در فضای سیاست و مدیریت هم همین است و این امر بعد از این همه سال بر کسی پوشیده نیست.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم تصریح کرد: جامعه اسلامی ما داعیه دار احیای تمدن اسلامی است و رهبر معظم انقلاب از پرچم داران این امر مهم هستند.

وی گفت: در احیای تمدن اسلامی علم و معنویت دو پایه مهم است این مجموعه کتاب ره نامه اگر مورد توجه همه ما به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان قرار گیرد، قدم بزرگی در پیشبرد این هدف بزرگ یعنی احیای تمدن اسلامی است.

 

  • گروه خبری : عمومی,اخبار
  • کد خبر : 794
کلمات کلیدی