• 1403/05/14 - 13:31
  • - تعداد بازدید : 210
  • - تعداد بازدیدکننده : 201

فعالیت 50 پروژه تابستانه به صورت هم‌زمان در دانشگاه قم

رئیس دانشگاه قم با تاکید براینکه تابستان امسال در دانشگاه قم تقریباً ۵۰ پروژه به صورت هم‌زمان درحال انجام است، گفت: مهم‌ترین این پروژه‌ها تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی، تعمیر و تجهیز دانشکده علوم پایه که از دانشکده‌های پیشرو دانشگاه قم است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی دانشگاه قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدحسین شریفی در بازدید از دانشکده علوم پایه با بیان اینکه در تابستان امسال یک جهاد سازندگی به معنای دقیق کلمه در دانشگاه قم شکل گرفته‌است، عنوان کرد: تقریباً ۵۰ پروژه به صورت هم‌زمان درحال انجام است که مهم‌ترین آن‌ها تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی، تعمیر و تجهیز دانشکده علوم پایه از دانشکده‌های پیشرو دانشگاه قم است.

وی افزود: ساختمان این دانشکده به دلیل قدمتی که دارد همواره مشکلات، آسیب‌ها و کمبودهایی داشته و از این کمبودها رنج می‌برد، براین اساس تصمیمی اتخاذ شد تا در تابستان امسال یک تعمیر کلی و زیباسازی در این دانشکده انجام گیرد که تغییر تمامی سرامیک‌های دانشکده، رنگ‌آمیزی ساختمان، تعویض پنجره‌ها به ویژه پنجره‌ی اتاق اساتید از حالت قدیمی به پنجره‌های یو پی وی سی جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین تغییر نورپردازی ساختمان از جمله اقداماتی است که در جهت رفع مشکلات این دانشکده درحال انجام است، امیدواریم توانسته باشیم حداقل‌های آسایش و آرامش را برای فعالیت‌های علمی پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشکده علوم پایه فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه قم گفت: در بازدیدی که امروز از عملیات پروژه این دانشکده داشتیم پیشرفت کار تا به این‌جا بسیار خوب بود که این امر جای قدردانی دارد. پیمانکاران این پروژه با وجدان‌کاری، به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تمام مسئولین مربوطه به ویژه از معاون محترم اداری مالی و بخش اداره عمومی بیان کرد: از ریاست فرهیخته دانشکده علوم پایه جناب آقای دکتر باقری ثالث تشکر ویژه دارم که تقریباً به طور تمام وقت فعالیت‌ها و نظم و انضباط کارها را در جهت ایجاد حداکثر رضایتمندی رصد می‌کنند، امیدواریم خداوند متعال این تلاش‌ها را برای جامعه علمی از همه همکاران ما بپذیرد.

  • گروه خبری : رفاهی
  • کد خبر : 4108

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید