• 1403/05/23 - 17:07
  • - تعداد بازدید : 294
  • - تعداد بازدیدکننده : 274

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود عراقی در دانشگاه قم

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود عراقی در مقطع کارشناسی ارشد با حضور رئیس دانشگاه قم و رئیس بنیاد الدلیل، دوشنبه ۲۲مردادماه در دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه قم پس از بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد حسین شریفی رئیس دانشگاه قم در تاریخ ۱۵ مردادماه از موسسه الدلیل عراق، این‌بار دکتر صالح الوائلی رئیس موسسه الدلیل و نماینده تولیت استان حسینی(ع) به همراه دکتر سعد الغری، عضو هیئت علمی و معاون آموزش موسسه الدلیل و مهندس حسین علی حسین هاشمی مسئول روابط عمومی موسسه الدلیل در حاشیه مراسم استقبال از ۳۰۰ دانشجوی جدیدالورود عراقی در مقطع کارشناسی ارشد، از دانشگاه قم بازدید کردند.
 
دکتر صالح الوائلی در این مراسم ضمن خیر مقدم به دانشجویان، بر اهمیت تحصیل و افزایش آگاهی و هوشیاری به وسیله ارتقاء سطح و کیفیت تحصیلات دانشگاهی، جهت مقابله با چالش‌های فرهنگی دنیای امروز تاکید کرده و نقش اعتماد به نفس را در رویارویی با چالش و استواری در اصول، نقشی حیاتی و مهم دانست.
 
وی در ادامه جمهوری اسلامی ایران را از جمله کشورهای خواند که توانسته با اهمیت به جایگاه آموزش، به رتبه کشور‌های توسعه یافته دست یابد و در همین راستا بر لزوم بهره‌مندی از تجربیات افراد موفق حاضر در این کشور تاکید کرد.
 
رئیس موسسه الدلیل همچنین به نقش پر برکت حرمین حسینی و عباسی در جنبه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد که به طور مستقیم بر زندگی شهروندان عراقی تأثیر می‌گذارد.
  • گروه خبری : آموزش
  • کد خبر : 4156

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید