• 1403/05/10 - 16:41
  • - تعداد بازدید : 181
  • - تعداد بازدیدکننده : 172

پیام ریاست دانشگاه قم درپی شهادت دکتر اسماعیل هنیه رهبر شجاع و مجاهد مقاومت فلسطین

حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمدحسین شریفی، رییس دانشگاه قم با صدور پیامی، شهادت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه، رهبر مجاهد مقاومت فلسطین را تسلیت گفت.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی دانشگاه قم، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء‌ و الصدیقین

 انا لله و انا الیه راجعون

رهبر شجاع و مجاهد مقاومت فلسطین، در حالی که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور محترم ایران به صورت رسمی به جمهوری اسلامی ایران دعوت شده بود، شامگاه چهارشنبه توسط باند جنایتکار صهیونیسم در محل استقرار خود در تهران به شهادت رسید. این حادثه تلخ و سخت، ملت بزرگ ایران و جبهه عظیم مقاومت را داغدار خود کرد.

همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، خونخواهی این میهمان عزیز، وظیفه حتمی جمهوری اسلامی است. و دیر یا زود پاسخی سخت و در شأن محور جبهه مقاومت و در شأن خون پاک و مقدس این شهید سرافراز، به رژیم جنایت‌پیشه صهیونیسم داده خواهد شد. افزون بر این، مطئمن هستم جبهه عظیم مقاومت، غم سنگین از دست دادن یکی از شجاع‌ترین رهبران خود را با پیروزی‌های بزرگ و انجام عملیات‌های مهلک، تا محو رژیم تروریستی صهیونیسم، جبران خواهد کرد و با آزادسازی قدس شریف، خون‌بهای همه شهدای راه قدس را خواهد ستاند.

 اینجانب به سهم خود این مصیبت بزرگ را به همه مجاهدان و رزمندگان افتخارآفرین جبهه عظیم مقاومت و ملت غیور و تاریخ‌ساز غزه‌ی قهرمان،‌ تسلیت گفته و عرض می‌کنم که شهید اسماعیل هنیه، میهمان ما ایرانیان بود. او در حرم امن جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید. رژیم صهیونیستی با این جنایت شنیع، نه تنها یکی از رهبران مقاومت را ترور کرد، که به حرم امن جمهوری اسلامی هم تجاوز کرد و به یکی از تاریخی‌ترین ارزش‌های ملت ایران، یعنی میهمان‌نوازی، هم تجاوز کرده است! این باند جنایتکار با این جنایت شنیع، رسماً‌ و علناً‌ حرمت این حرم را در یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخی ایران اسلامی، خدشه‌دار کرده است. پس باید منتظر یک تحقیر تاریخی و فراموش‌ناشدنی از ناحیه جمهوری اسلامی ایران باشد.

احمدحسین شریفی رئیس دانشگاه بین‌المللی قم

 ۱۰/ مرداد/ ۱۴۰۳

  • گروه خبری : عمومی,اخبار
  • کد خبر : 4106
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید