• 1402/10/16 - 10:00
  • - تعداد بازدید : 123
  • - تعداد بازدیدکننده : 123

گسترش مکتب سلیمانی در میان مردم دلیل استیصال اسرائیل است

​مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم گفت: ناتوانی اسرائیل در تحمل جایگاه مکتب و تفکر حاج قاسم در میان مردم موجب استیصال این رژیم و یورش وی به زنان و کودکان مظلوم بوده ‌است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی دانشگاه قم حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا نوروزی ظهر شنبه 16 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت و ذکر فاتحه به مناسبت سومین روز شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان عنوان کرد: هرچه بیشتر از حادثه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فاصله می‌گیریم میزان شناخت شخصیت شهید و مکتبی که پایه گذاری کرده است بیشتر می‌شود و این روز افزونی علاقه به مکتب و مسیر شهید سلیمانی به قدری چشم گیر است که دشمنان جمهوری اسلامی ایران توان تحمل آن را ندارند.

وی ادامه داد: اگر دشمنان امروزه همه تلاش خود را در راستای مقابله با مقاومت مسلمانان به کار می‌گیرند به این جهت است که مسیر مکتب شهید سلیمانی چه با حضور شخص سردار سلیمانی قبل از شهادت و چه پس از شهادت او با قدرت بیشتری ادامه دارد.

دکتر نوروزی بیان کرد: با توجه به این موارد دشمنان نیز به دلیل اینکه توان تحمل این مکتب، جایگاه سردار و دیدگاه مبارزه با ظلم را ندارند به جای مقابله نظامی به زنان و کودکان بی‌گناه یورش می‌برند و آن‌ها را به شهادت می‌رسانند که این نشان از استیصال استکبار و عوامل آن مانند داعش است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم در پایان تصریح کرد: به طور مثال رژیمی که این همه ادعا در سطح نظامی دارد با یک حمله حماس شکست به این بزرگی را متحمل می‌شود و تا کنون نیز با توجه به زیر پا گذاشتن تمام قواعد بین الملل نتوانسته‌اند حماس را از پای درآورند و این اوج ذلت است.

  • گروه خبری : فرهنگی,اخبار
  • کد خبر : 782
کلمات کلیدی