• 1399/03/13 - 10:00
  • - تعداد بازدید : 50
  • - تعداد بازدیدکننده : 48
خبر موفقیت؛

قرار گرفتن عضو هیات علمی دانشگاه قم در فهرست سرآمدان علمی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمود نصرا...زاده، دانشیار و عضو هیأت علمی دانشکده علوم دانشگاه قم، از سوی فدراسیون سرآمدان علمی ایران به عنوان سرآمد علمی سال 1399 برگزیده و معرفی شد.

فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 100 نفر از محققان کشور را به عنوان سرآمد علمی در سال 1399 انتخاب کرده که دکتر محمود نصرا...زاده نیز با کسب اعتبار علمی446 و رتبه 18 در گروه الف این فهرست قرار گرفته است.

دریافت پژوهانه نقدی، استفاده از گرنت خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و نیز پرداخت حق الزحمه کامل همکاری تحقیقاتیدو محقق پسا دکتری بخشی از جوایز درنظر گرفته شده برایایشان توسط فدراسیون سرآمدان علمی ایران است.

گفتنی است این فدراسیون با هدف دستیابی به مرجعیت علمی جهانی، حمایت از دستاوردهای علمی معتبرو کمک به توسعه تحقیقات محققان معتبر و با حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سالانه سرآمدان علمی کشور را از بین افراد با توانمندی پژوهشی معتبر شناسایی و در ۲ گروه الف و ب و با توجه به اعتبار علمی کسب شده توسط هر فرد رتبه دهی و حمایت می کند.

این انتخاب تحسین‌برانگیز موجب افتخار همه اعضای دانشگاه بوده و روابط عمومی دانشگاه قم، کسب این افتخار را به آقای دکتر محمود نصرا...زاده تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون ایشان را از خداوند منان خواستار است.

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 3588