• 1401/05/24 - 18:00
  • - تعداد بازدید : 52
  • - تعداد بازدیدکننده : 52

مجله پژوهش های فلسفی کلامی دانشگاه قم در پایگاه بین المللی اسکاپوس نمایه شد

نشریه پژوهش های فلسفی کلامی، با صاحب امتیازی دانشگاه قم، موفق به نمایه شدن در پایگاه استنادی بین المللی اسکاپوس (Scopus) شد.

​​​به گزارش روابط عمومی دانشگاه قم، نشریه پژوهش های فلسفی کلامی، با صاحب امتیازی دانشگاه قم، موفق به نمایه شدن در پایگاه استنادی بین المللی اسکاپوس (Scopus) شد.

مجله پژوهش‌­های فلسفی کلامی، اولین مجله فلسفی به زبان فارسی است که در اسکاپوس نمایه شده است و همچنین پیش از این در نمایه های معتبر بین المللی از جمله:

EBSCO, Philosopher's Index, DOAJ, ISC, ATLA, ULRICH- Worldcat, Philpapers , MIAR و... نمایه شده بود. 

علاوه بر این مجله پژوهش‌­های فلسفی کلامی در ۴ سال اخیر (۱۴۰۰،۱۳۹۹،۱۳۹۸،۱۳۹۷) نیز در ارزیابی کمیسیون نشریات علمی ایران، حائز رتبه (الف) شده و در سال ۱۳۹۹ از طرف وزارت علوم به عنوان مجله برتر انتخاب شده است.

فصلنامه پژوهش‌های فلسفی کلامی دانشگاه قم نشریه ای علمی پژوهشی است که مقالات و دستاوردهای نو پژوهشی اساتید و پژوهشگران علاقمند به رشته فلسفه را در کلیه رشته های مرتبط با فلسفه، اعم از فلسفه دین، فلسفه ذهن، فلسفه اخلاق، فلسفه زبان، فلسفه علم، فلسفه عمل، معرفت شناسی، متافیزیک و کلام عقلی بررسی و پذیرش می کند.

سردبیر مجله فلسفی کلامی دانشگاه قم، دکتر زهرا خزاعی استاد تمام فلسفه و کلام​ دانشگاه قم است، دکتر محمد ​ذبیحی، مدیر مسئول این مجله و اعضای تحریریه داخل کشور آن را افرادی همچون​​ دکتر احمد بهشتی، دکتر محسن جوادی، دکتر محمد ذبیحی، دکتر جعفر شانظری، دکتر حمیدرضا آیت اللهی،دکتر عین الله خادمی، دکتر سعید محقق داماد و دکتر زهرا خزاعی تشکیل می‌دهند.​

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 2572
کلمات کلیدی