• 1400/02/26 - 14:00
  • - تعداد بازدید : 29
  • - تعداد بازدیدکننده : 29

ارائه تسهیلات آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

اطلاعیه مدیریت خدمات آموزشی

ارائه تسهیلات آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

پیرو مصوبه شورای آموزشی دانشگاه و باتوجه تداوم شرایط و مشکلات ناشی از ویروس کووید-۱۹ به منظور مساعدت با شما عزیزان مصوبات شورای آموزشی به شرح زیر اعلان می گردد:

حذف اضطراری (تک‌درس)​

١. براساس تقویم آموزشی مصوب بازه زمانی حذف اضطراری (تک‌درس) از روز دوشنبه ٢٧ اردیبهشت به مدت یک هفته تا روز دوشنبه ٣خرداد خواهد بود.

٢. دانشجویان متقاضی براساس شرایط ذیل می توانند در بازه زمانی مذکور درخواست خود را از طریق پیشخوان خدمت سیستم گلستان به دانشکده ارسال نمایند.

٣. در مقطع کارشناسی ارشد صرفاً امکان حذف یک درس وجود دارد؛ مشروط به اینکه تعداد واحد باقی‌مانده کمتر از حدنصاب (۸ واحد) نشود.

۴. در مقطع کارشناسی امکان حذف حداکثر تا ۲ درس وجود دارد؛ مشروط به اینکه مجموع واحد های باقی‌مانده پس از حذف کمتر از حدنصاب (۱۲ واحد) نشود.

تذکر: در خصوص حذف درس‌های عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی با توجه به اینکه ممکن است تعدادی از آنها در تعطیلات تابستان امکان تشکیل داشته باشد، متعاقباً تصمیم گیری و اطلاع رسانی به موقع( قبل از برگزاری امتحان درس) خواهد شد.

حذف ترم

١. براساس تقویم آموزشی مصوب بازه زمانی حذف ترم از روز شنبه ٨ خرداد به مدت ۵روز تا روز چهارشنبه ١٢خرداد خواهد بود.

٢. دانشجویان متقاضی براساس شرایط ذیل می توانند در بازه زمانی مذکور درخواست خود را از طریق پیشخوان خدمت سیستم گلستان به دانشکده ارسال نمایند.

٣. باتوجه به اینکه دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به حذف تا ٢ درس در قالب حذف اضطراری می‌باشند، درخواست‌های حذف ترم بدون احتساب صرفاً با ارائه مستندات قابل قبول و معتبر در کمیته منتخب آموزشی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار می‌گیرد.

۴. بررسی هرگونه حذف ترم با احتساب، ( نظیر پزشکی و غیره) طبق آیین نامه در اختیار دانشکده می‌باشد.

۵. با درخواست حذف ترم بدون احتساب دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) مشروط به اینکه در نیمسال‌های ٢-٩٨ و ١-٩٩ از تسهیلات مذکور استفاده نکرده باشند، در صورت ارائه درخواست همراه مستندات لازم با نظر مساعد بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

تبصره: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که قبلا (۲-۹۸ و ۱-۹۹) با حذف ترم بدون احتساب آنها موافقت شده، در صورت درخواست مجدد لازم است مستندات و مدارک لازم خود را جهت طرح، بررسی و تصمیم‌گیری به کمیته منتخب آموزشی دانشگاه ارائه نمایند.

۶. در صورتی با درخواست‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بند٣ و تبصره مربوطه) موافقت نهایی خواهد شد که دانشجوی متقاضی در نیمسال ۲-۹۹ هیچگونه فعالیت پژوهشی نیاز به ثبت (نظیر تصویب پروپوزال، دفاع از پایان نامه، دفاع از رساله و آزمون جامع و غیره) نداشته باشد.

مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه قم

  • گروه خبری : اطلاعیه و اطلاعیه های تصویری, آموزش
  • کد خبر : 3765
کلمات کلیدی