• 1399/02/25 - 12:00
  • - تعداد بازدید : 46
  • - تعداد بازدیدکننده : 46

اطلاعیه شماره ۴ مدیریت خدمات آموزشی

باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و سلامتی کلیه دانشجویان؛

ضمن تشکر از همراهی و همکاری دانشجویان گرامی نکات ذیل در خصوص فرایندهای آموزشی به حضور اعلام می گردد:

۱باتوجه به اینکه فرایند درخواست از کمیسیون موارد خاص از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه به منظور ارتقا و رفع برخی موانع از دسترس خارج شده و باانجام اصلاحاتی از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مجدد فعال خواهد شد.

۲دانشجویان به منظور ثبت درخواست کمیسیون لازم است، «کدرهگیری سامانه سجاد» را اخذ نموده و در هنگام ثبت درخواست باید نسبت به بارگذاری کلیه مدارک و مستندات لازم به همراه تصویر کدرهگیری مذکوراقدام و نیز در شرح درخواست نیز کدرهگیری را اعلام نمایند.

۳با عنایت به اینکه جهت بررسی درخواست‌ها در کمیسیون موارد خاص و در مراحل بعدی به کدرهگیری نیاز می‌باشد، لذا درخواست‌هایی که دانشجویان در هفته قبل ارسال و فاقد کدرهگیری بوده است به دانشجویان بازگشت داده می‌شود؛ تا پس از اخذ کدرهگیری و انجام اصلاح در درخواست، مجدداً ارسال گردد. لازم به توضیح است از نظر زمانی هیچگونه مشکلی برای این دانشجویان پیش نخواهد آمد.

۴مرجع تصمیم‌گیری در خصوص فرایندهای حذف اضطراری و حذف ترم بدون احتساب در ترم جاری، کمیته منتخب آموزشی دانشگاه می‌باشد. لذا دانشجویان به جهت جلوگیری از بروز مشکلات آتی لازم است، وضعیت نهایی درخواست خود را از طریق سیستم آموزشی گلستان پیگیری نمایند.

۵در خصوص فرایند انصراف از تحصیل، باتوجه به اینکه براساس آیین نامه متقاضی انصراف از تحصیل دارای فرصت یکماهه بازپس گیری درخواست بوده و کارشناسان موظف به نگهداری درخواست درکارتابل به مدت یکماه می‌باشند، چنانچه تمایلی به رعایت این زمان نداشته باشید، لازم است فرم تعهد عدم بازپس گیری انصراف را تکمیل و در درخواست ارسالی به صورت فایل pdf بارگذاری نمایید.

۶در خصوص فرایند معرفی به استاد، ترم پیش فرض ثبت درخواست ۳۹۸۲ می‌باشد. لذا چنانچه متقاضی اخذ درس با رعایت قوانین حداکثر واحد در ترم ۳۹۸۱ می باشید، لازم است در شرح درخواست ترم مورد تقاضا را اعلام نمایید. در غیر اینصورت دروس مورد تقاضا در ترم ۳۹۸۲ ثبت خواهد شد.

۷همچنین دانشجویان توجه داشته باشند که امکان ثبت درخواست معرفی به استاد برای دروس عملی و نیز دروس ارائه شده در ترم مورد تقاضا وجود ندارد.

۸دانشجویان فنی و مهندسی و علوم‌پایه توجه داشته باشند که اخذ درس کارآموزی در انتخاب واحد دروس ترم جاری به منظور امکان ثبت درخواست کارآموزی ضروری است.

۹فرایند کارآموزی، در واقع فرایند انتخاب، معرفی، انجام و اعلام نهایی نمره می‌باشد؛ لذا دانشجویانی که تاکنون در ترم جاری درس کارآموزی را ثبت نکرده اند، باید با کارشناسان مربوطه در دانشکده خود تماس داشته باشند.

به پیوست این اطلاعیه فایل‌های راهنمای فرایندهای فوق به همراه فرم تعهد عدم استفاده از فرصت یکماهه بازپس‌گیری انصراف ارائه می شود.

مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه قم

 

چهارمین اطلاعیه مدیریت خدمات آموزشی

فرم تعهد انصراف

راهنمای انصراف از تحصیل

راهنمای معرفی به استاد

راهنما حذف ترم بدون احتساب

راهنمای حذف ترم بدون احتساب

راهنمای کارآموزی

راهنمای درخواست از کمیسیون موارد خاص

  • گروه خبری : اطلاعیه و اطلاعیه های تصویری, آموزش
  • کد خبر : 3864
کلمات کلیدی